söndag 2 december 2007

Hemma igen...


En av anledningarna till att jag åkte på semester i november var....

SNÖBLASKET,,
och det var ju kvar när jag kom hem, så vad var det för vits egentligen ??

Fast det är skönt att vara hemma igen, att träffa alla sina "goa" kompisar.
Jag får se hur det känns när jag ska gå ut och känna på halkan.
Det är julskyltning i dag och kören ska sjung på Röhmanstorg,
läste jag nyss i E14 tidningen, det kan man inte missa :-)

Resan hem gick oväntat bra, bara 2 timme försenad.
Sov inte speciellt mycket , såg 3 filmer bla. mr. Bean kul kul.....
Maten på planet var inte så spännande...kyckling och ris....
det har jag ätit "några" gånger under dom här två veckorna.
Jag förstår inte varför dom inte kunde hitta på något annat,
tex. stuvade makaroner och korv det hade varit mumsfillibabba det.

Nu väntar vardagen,, tvättstugan ..12-16.

hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )