tisdag 11 december 2007

Det blev garderoben...flytta ner saker som man inte
använder till förrådet i källaren.Där ryms det mycket :-)
Får se om Lillemor kan få plats med nåt' där också,
nu när hon tänker flytta till G-borg.
Det kan bli svårt för Michael har sina saker där också.

Jag och Molly tog en tur till stugan förut, tänkte att
det skulle vara skönt för henne att springa ute ett tag.
Men det verkar som det var för kallt för henne (-5 gr.)
Hon satt under huset och kurade, jag fick locka in
henne med mat.
Jag tyckte det var skönt iallafall, solen sken och det var 2 dm snö.
Jag passade på att göra lite julfint , med stjärna och stake
i fönstret. Det ska vara fint för grannen också.

I morgon ska jag försöka göra mina julklapps inköp,
Man kan ju hoppas att inte alla andra också tänker samma sak.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )