onsdag 2 januari 2008

Tyst och lugnt..



Ja nu har Michael åkt "hem" till Härnösand, och Lillemor
bor hos en kompis i stan' i väntan på flytten till G-borg.
Det är lite ovant att "bara" vara vi två här hemma.
Datorn är ledig och ingen som kommer hem
mitt i natten :-) och väcker oss.
Men det har varit kul att få rå om han ett tag,
nu lär det dröja tills nästa gång....

Nu ska jag börja söka nytt jobb, det jag har nu
räcker bara till sista april, om inget händer på
bowlings fronten, det är inte så många som
bowlar på sommaren, och inte spelar dom
golf heller.....inomhus .
Men fram till april så är jag ledig VARJE helg och
det tänker jag njuta av, vem vet när det blir så igen??

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )