lördag 26 februari 2011

Nu är våren på väg : )

Hit gick gårdagens prommenad!

Träd !!!! Vy mot Hällsjö hållet!

Så här fin konst är det "ute på landet"


Igår fick jag ledigt, det var bara sex barn på avdelningen.
Det gjorde inte mig nåt', skönt väder och jag kunde
planera kvällens maträtter i lugn och ro.

Tjejerna kom kl.19 och vi åt och drack heeela kvällen ; )
så idag är huvudet lite trött!!


Snart börjar hockeyn, ska väl kolla lite men måste även
lära mig en sångtext utantill, tills imorgon, då vi har
konsert tillsammans med Åsa Jinder.
Det ska bli kul...kl 18 i Tuna k:a.
Kom dit vettja : )

Till vecka börjar jag på mitt schema, jobbar vare dag, nästan!
Tisdag eftermiddag har jag skola.
Torsdag kväll ska det bli "kryddparty" här hemma,
hoppas att det blir 6-10 st...
kl 19 Kom om du vill och kan !

2 kommentarer:

Kajsa & Runo sa...

Tjenixen på dixen!
Ses i morgon kväll! Vi kommer vid 18:40 ung. Hinner du inte träffa oss, före konserten, kanske du kan lämna biljetterna till dina kompisar i porten?! Eller följer maken med månne?
Kram!

Helene sa...

Jo maken ska också komma och lyssna, kors i taket ;) så han har med sig era biljettter.
Hoppas vi syns, om inte så önskar jag er en fin stund i kyrkan.
Kram.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )