torsdag 17 februari 2011

Hoppsan hejsan ; )


Nu ska jag se om jag klarar av att plugga och jobba samtidigt ...

...hela våren, heltid på bägge grejerna!!

Ja ja man behöver ju inte ha VG & MVG i alla ämnen ; )

Datan blir nog lidande men VA DÅ ???

Det som blir, blir det, resten kan jag väl lära mig en annan gång.

Kan bara inte tacka nej , när dom frågar om JAG vill jobba,

på mitt favorit dagis : )


Det som kan bli lidande är......hemmet...städningen av det ; )


Bättre skit i hörnet, än ett rent helvete!


Imorgon kväll är det dax för oss

TJEJER

att träffas igen : )

Jag sköt upp den träffen i fyra veckor pga. att jag

hade bestämt mig att köra sopprejset.

Och nu har jag gjort det i fem veckor och

förlorat 8,7 kg :D


Have a nice weekend!

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Grattis till jobbet!! Du klarar säkert av allt du föresatt dig!
Men du, är ni inte två som skräpar ner?
Kram!

Helene sa...

Jo, men visst är vi det ; )
Får se om det händer nå´t !!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )