lördag 19 februari 2011

Oj vad gott det är med mat : )

Hon kan hon, Kerstin, trerätters middag
och "bara" oprövade rätter!
Mums, och inte fick jag ont i magen heller ; )

Så här fint har det varit idag, lika som det var för två år sedan !
Vaknade upp i Gåltjärn....-29,9 grader.
Men innomhus var det skönt.
Efter en god frukost så gick vi "tjejer" runt byn
i den strålande solens sken.
Fortsatte till stan' , där jag gjorde ett fynd....
eller det var ju Ingrid som gjorde fyndet,
70% rabatt på en jättefin svart kappa.
Jag köpte ett armband, för ordinarie pris.
Men fint var det också.
Resten av helgen ska jag plugga,
men är det så här fint imorgon
så blir det förståss en tur runt broarna,
antingen M-fors broar eller
Skallbölebron ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )