lördag 5 februari 2011

Lördag

Nu har jag jobbat TRE dagar på raken : )
och som det ser ut så ska jag få
jobba två torsdagar framöver : )
På måndag ska jag ha ett prov i datakunskap,
så idag har jag tränat på det.
Och på tisdag ska jag och tre till från klassen ,
åka till Alnö och hälsa på en förskola och sedan
ha ett mentormöte, med Gunilla.
Då hoppas jag att det ska falla på plats, så det gå lätt att
avsluta studierna om "Pedagogiskt ledarskap".
Ska snart bege mig ut, ser riktigt skönt ut,
fast inte solen är framme.
Kvällen ska jag tillbringa franför tvn......
det är ju melodifestival : )
Och Leif är borta och spelar....

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Är övertygad om att dataprovet går som en dans. Du är så välkommen att ge mig fler lektioner!
Kram!

Anonym sa...

Ja, det gör jag gärna : )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )