tisdag 22 februari 2011

Tisdag 22:a


Idag har jag varit på skolan hela dan'!
Burrr vad kallt det blev om fötterna.
Jag måste ta med mig inneskor hädanefter ; )


Jag fick hjälp med datan, så nu ska jag fortsätta
här hemma, så jag kan göra prov, nästa gång
jag kommer lös från jobbet och kan åka in och göra det.


Till veckan börjar jag på mitt schema, så då är det jobb varje dag : )
Men jag har fått lov att gå ifrån när jag ska träffa fröknarna
inom "barn och fritids" programmet : )
Det är 1 dag varannan/var tredje vecka.


På fredag ska jag göra trerätters middag till några av
mina bästa kamrater......spännande,
undra vad jag ska hitta på ?

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )