onsdag 2 mars 2011

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen??
Nyss var det helg och snart är det fredag igen !
Jobbar mest varje dag nu, om jag inte är på skolan,
och det händer högst 1 ggn varannan vecka.
I tisdag fick jag hel ledigt pga. lite barn på avd.
Så då passade jag på att ta en dag på skolan.
Gjorde ett dataprov på fm. Det gick himla bra : )
Ett fel!
På em. var det Barn/fritids lektion.
Snart är jag klar med skolan, för det fattas bara en kurs nu : )
Eller : ( det är ju tråkigt att inte få träffa sina nya kompisar.
En del av dom har jag som Fb. kompis, men alla andra
blir det värre med.
Nu när det är ljusare och framförallt varmare på em. så
är vi ute med barnen, sååå skönt : )
I morgonkväll ska jag ha party här hemma, kryddparty.
Det blir sex stycken iallafall, hoppas på några till.
Nu är det dax att knata iväg till körövningen.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )