tisdag 8 februari 2011

Tisdag, bara fem dagar kvar : )


Idag hade jag planerat att åka in på skolan till kl. 1,
och det gjorde jag också, men det va bara det att
jag tagit fel på dag !!!

Det var i morgon som jag skulle dit och träffa min mentor
och göra ett studiebesök på en fsk på Alnö : )

Tokigt det kan bli ; )

Men jag fick iallafall kopierat några datauppgifter,
som jag gjorde igår, på ett USB- minne.
så nu kan jag fortsätta hemma med flera uppgifter :)
Kul , kul håller på med Excel, hur roligt som helst.
Vilka möjligheter det finns ??

Kom hem igen ½ 2, solen sken som bara den.
Då fick det bli en promenad istället.

"Hittade" en fin liten stuga efter vägen : )

Upptäckte en "ny" väg, genom Sköleskogen,
kom fram bortom Skallböleavfarten.

Det var skönt att gå i skogen, fin väg, inga bilar : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )