lördag 12 februari 2011

"Nygift" : )

Nu har jag fått mina nya ringar, känns skönt : )
Jag har varit "lat" i två dagar nu, inte gått nånting : (
ja, till och från jobbet förståss !
Det kan ha berott på att det kommit "lite" snö,
som jag inte riktigt orkat tagit mig igenom.....
Men idag blev det en tur i det fina vädret tsm Leif : )
Men först var vi till Birsta City och hämtade ut
mina nya ringar, och lämnade in Leif,s för att förstora.
Till vecka ska jag jobba alla dagar utom tisdag,
då är det redovisning av"Pedagogisk ledarskap"
Ska jobba med det i helgen, så jag blir klar.
Imorgon kväll är det dax för bugg igen : )

1 kommentar:

Kajsa sa...

Wow, snyggt!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )