torsdag 28 februari 2008

Kul kul...



Ja det var riktigt skojigt med vattenspinning,
"Cykeln" hade ett eget liv..ha ha ...
Hoppas att det går att få det på en annan dag,
så att jag kan vara med flera gånger.

I morgon är det sista dagen på fritids,
typiskt nu när jag kan alla namnen på barnen...
...nästan iallafall.
Ev. kan det bli flera dagar men det får jag reda på,
på måndag. Men jag ska bjuda dom på glass och rån,'
så dom inte glömmer bort mig.. snyft.....
Idag var vi ute och åkte madrass , ja barnen
iallafall.
Gerd en gång sedan fick hon inte åka nåt' mera
för hon hade ingen hjälm , sa barnen till henne.
Dom är kloka dom små liven.

På tisdag ska jag fixa till frisyren , undra
vilken /vilkafärger jag ska ta denna gång
Nåt' tips ??

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )