söndag 10 februari 2008

En god gärning..

Idag var jag upp till Ede, till mamma och pappa.
Pappa är bra mycket bättre nu, än när han
låg på sjukhuset , himla tur att dom skickade
hem han fast han inte ville.
Nu går han omkring med rullatorn och det är inte
några "myrsteg" som han tar.
I veckan hade han varit ner till källaren och
hämtat potatis (med en krycka)
Idag satte han sig på motionscykel och
trampade en stund, och matlusten har
kommit tillbaka . Jag lagade till middag innan jag
åkte hem (potatismos med selleri, löksås och veg. biffar)
Det slank ner som hejsan...
Ja, det känns skönt att han verkar må bra :-)

Dansen igår var väl sådär, många som man inte
kännde igen, jag är ju inte ute i svängen så ofta.
Men det är rätt skoj att bara sitta och kolla in folk..
rätt många olika stilar hi hi..

Före dansen var vi här och bokade in vart
och när vi skulle åka bort.
Det blev 14-16 mars till huvudstaden.
Genrep av melodifestivalen, det ska
bli skitkul.
Det är på fredagen , resten av helgen har vi
inte bokat nåt' , men jag är inte orolig, vi brukar
lösa det när vi kommer ner.
Det är kul att ha' nåt' att längta till !!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )