lördag 16 februari 2008

I dag

..hade jag tänkt att jag skulle få ihop
massor med steg!!Jag har fått lånat stegräknaren av Leif
Jag tog en promenad till Rude för att hälsa på
min kompis Marica.
När jag kom fram så kollade jag hur många steg det var
Och vad tror du ???
Lika många som jag hade hemma , den jäkeln fungerade inte.
Och så hade jag gått alldeles i onödan haha..
Jag bara skoja det var kul att komma hemmifrån ett tag
och träffa henne , prata lite "macken" och sånt...
Jag hade lite tur när jag skulle hem för hon och
flickorna skulle fram på Matfors , så då slapp
jag gå hem.
I kväll blir det tv,n , medlodifestivalen... kul !!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )