tisdag 4 mars 2008

Mitt jobb mässa..

..imorgon ska jag dit...
Kolla om det är nån' som vill ha mig :)
Då ska jag ta med mig flera cv och personliga brev, för att
dela ut till höger och vänster.

Idag var jag och fixade håret , tre nyanser ( av brun)..ha ha ...
nej då ,det blev ungefär som förut.
Sedan var jag på viktväktarna, kunde äntligen vara med
på en lektion, MEN.. jag har fått muskler ,för på 3 veckor
har jag gått upp 2 hg , och det måste bero på att jag börjat
att träna och går mycket...tror jag.
Ja ja det är bara att fortsätta som jag börjat, det får ta sin tid.

Imorgon kväll ska vi öva sång igen , då ska jag försöka
hinna gå till övningen för idag har jag bara 4850 steg, inte bra.
Troligen blir det fortsatt jobb på fritids till veckan.. kul !!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )