tisdag 5 februari 2008

Idag var det andra dagen som jag var på fritids !
Är där varje dag 14,00- 16,15 nu i februari.
Jobbar tillsammans med Gerd, det är förskolebarn
och klass 1 barn.
När jag kommer så har dom samling och jag försöker att
fixa mellanmål :-)
Idag gjorde jag rulltårta , som inte blev färdig gräddad.
In med den igen och grädda ett tag till....
det slutade med att jag slängde in den i frysen.
Det kan bli gott med en bit r-tårta och glass.
Det är ju lättare att skära när den är frusen.
I morgon ska vi vara ute och åka madrass, fika
varm choklad och mackor som jag ska fixa till.

Jag forstätter att söka andra jobb tex. Ikea.
Lillemor sms:ade att hon fått jobb i G-borg.
Jätte kul.. hon ska städa hemma hos folk
tre dagar i veckan ;-) och det kan bli flyttstädning också.
Det är ju nåt' att börja med.
Det verkar som hon trivs , hon har ju två kompisar som
nyligen flyttat ner, som hon springer på stan'
shoppar och fikar med.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )