lördag 9 februari 2008

Nu börjar mitt "nya" liv..

Nu har det gått 1 vecka som jag varit på fritids.
Jag har börjat att vänja mig med barnen
deras språk, lekar, fantasier och ide'er.
Och namnen kommer sakta men säkert.
Det är inte lätt att lära namnen på 20-25 barn !
Prova själva... och flera av dom har samma namn ;-)

Nu ska jag på sporthallen med två av mina körkompisar.
Det ska bli "styrke" träning, iallafall cykling och gåband.
Får se om man kommer iform till våren, nu när det inte
blev nån' vatten cykling för min del.

Lillemor har klarat av sin första arbetsdag i G-borg.
Det hade gått bra , stora sina villor med eget gym.

I kväll kommer Ingrid och Gen , då ska vi planera en
tripp till nåt' bra och mysigt ställe , kanske Sthlm eller
varför inte Göteborg, ja vi får se vad det blir.
Sedan efter en (hoppas jag) god middag ,drar vi vidare
till folkan, där Jannez spelar upp till dans.
Det var inte igår som jag svängde mina lurviga.

Men först ska jag träna !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jahaja, nu var nyduschad och fräsch. Hur är det med dig då? Ta det nu lugnt ikväll på dansgolvet så att du inte "sträcker" dig och inte kan träna till veckan. Själv ska jag relaxa(tror jag) och dígga till Melodifestivalen, årets höjdpunkt!
Mona i Metropolen Sörfors

Anonym sa...

Med mig är det bra ;-)
Jag tror att jag ska "stretscha"
innan jag går och lägger mig
i natt....om jag kómmer ihåg det
vill säga ha ha ...
Ha' det bra framför tv.n i kväll.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )