söndag 24 februari 2008

Ja, det blev nattgäster...


..och dom utnyttjade verkligen sängarna
knoppade in vid 22.30-23.00 tiden.
Cajsa och Runo stannade en stund till .
Men det var väldigt lite folk på folkan igår ,
jag tror det var 23-25 st uruselt.
Vart håller allt folk ihus på en lördagkväll ??
Konstigt att dom inte kommer och lyssnar på Yngve och Evert
dom som är så bra !!! jag fattar ingenting....

Idag har fam. Nyberg varit till stugan

( Molly, Leif och Jag )

Solen sken och det var så skönt ,
om man satt i lä vill säga.
Vi gick en sväng ner till udden kollade om det var några



flera i stugorna men det var bara en bil där.
Men nu börjar man att längta att flytta dit.
Men n´nu när jag ser bilderna så är det
mycke snö....











Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )