lördag 12 maj 2012

Snart klart

Idag har vi varit inne hela dagen och
tapetserat i vardagsrummet eller storstugan
eller vad man ska kalla det.
Jättefint blev det.
Nu ska vi "bara" bli överens hur vi ska möblera!!
I morgon åker vi till Ikea och och handlar några bord som saknas.
Kanske att vi hittar nåt annat som man inte trodde att man behövde ; )

Men jag har annat för mig också....SÅNG !!
Ska ju ladda inför Vårkonserten i morgonkväll.
Alla ska dit ....men inte min Leif!!!  
Kl 6 börjar vi och är väl klar vid  8-tiden skulle jag tro.
Då ska jag skjutsa hem mamma och
kanske vi tittar in i Hällsjö och ser hur fint det blivit.

Dom kommande veckor är inte långa...bara 3 och fyra dagar.
Jag undrar hur min lön ska se ut ???

Nä men, ha det så bra alla
och kom gärna och få VÅR känslor i morgonkväll.
I Tuna kyrka : )

Hej svejs!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )