tisdag 8 maj 2012



 Idag har planten fått större kruka och mera jord...
alltså har jag skolat om dom  : )
Just nu bor dom i tvättstugan, men det är
nog för mörkt där, så inom snar framtid så
ska dom flytta ut till altanen.

Hela altanen är grundmålad.
kvisthålen fått nya kvistar
(egentillverkade av mej)

I morgon är det sångövning igen : )
Hoppas att tapeten kommer snart,
ska bli spännande att se resultatet,
och framför allt vill jag möblera och
flytta dit.....det är ju vår nu!!




Man missar så mycket som händer i rabatterna,
 snart slår liljan ut...
Påskliljorna lyser upp så fint : )

2 kommentarer:

Lillemor sa...

Det blir ju bra det där! Ska bli spännande och se hur det ser ut när vi kommer upp i juni! Ni bor väl där då va? Kram

Anonym sa...

Ja, det hoppas jag verkligen att vi gör. Ska bli så kul att rå om er ett tag :) Ni bor väl hos oss i stugan ?


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )