söndag 6 maj 2012

Caprice.....Nu är det VÅR : )



I går var jag och Kajsa på VÅR Caprice.
Himla bra var alla....
...KFUM-, Kammar-, Confettikören och
Roger Pontare.
Kul att höra han igen.
När jag började Matforskören för.......
....ja en massa år sedan, så var det en konsert med han
som vi  övade inför.

Idag har vi städat runt vårt hus inne i Matfors,
sedan drog vi till stugan och fortsatte med bla.
satte panseerna i jord, rosenbuskarna fick åxå lite ny jord.
Målade på, där det fortfarande sken igenom : (
I morgon slutar jag lite tidigare, då blir det målning
på altanen, grundfärg(vitt)
Ska bli kul att se hur det blir då, för vi tänker att det
ska bli ljus och fint, men vet inte riktigt vilken brytning den
vita färgen ska få !!

Ha en  bra jobbarvecka på er alla : )



Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )