onsdag 2 maj 2012

Slutet av april och början på maj..


Tänk om dom kunnat gnagt bort
andra små träd åxå ; )

Det börjar att grönska, så smått!




Vitsippor i massor, härligt!

Nyklippt häck...
får se hur länge till den vill hänga med
Var och hälsade på Vilmer och föräldrar...
sov så gott i min famn : )
(1 månad)





                            
  Den här veckan blir kort, bara tre dagar, som jag ska jobba : )
 Ska försöka att hinna måla klart panelen i morgonkväll....
Leif åker till sthlm to-fre.
Slutar lite tidigare på fredag, så då tänkte jag hinna
till Ede, hälsa på mor och få lite blomplant av Ingela.
Kören tar sin tid, övning i kväll och på söndag.
Vårkonserten är 13 maj, biljetter finns hos mej (50kr)
Tja...det var väl det hela !!!



Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )