torsdag 17 maj 2012

Oj vad tiden går.....



Grattis Hans 30 år idag!

Efter två nätter själv med katten så har Leif åxå

flyttat hit : )

Nu är det hockey för hela slanten Sverige-Tjeckien!
Heja heja...domaren, som jag sa när jag var liten ; )

Nu ska jag lägga upp lite bilder på hur det ser ut nu här hemma!

Det gamla köksbordet fick ge plats till ett
barbord.

Mysigt med den här utsikten
vid frukosten : )





















Hoppsan...nu blev det mål, till Sverige : )



Allt är klart, utom lite småfix,,gardiner och nån tavla till!
 
Jaha nu gjorde Tjeckerna mål : (


Vi är lediga 3 dagar till, då ska det målas klart på altanen, så vi kan
möblera klart där, och ställa ut blomplanten.

Annars är det lugnt på jobb fronten, har jobb juni månad ut.
Försöker att ta ut semesterdagar, lite då och då.
Det lönar sig att överklaga på A-kassans beslut, jag blev nekad till

ersättning i sommras, eftersom jag hade sökt skol i höstas.....
Men nu är det klart, jag får A-kassa : )
Det måste jag fira, vid nåt bra tillfälle....

Kanske på Gotland, dit vi ska åka nästa helg : )

Hoppsan mål igen...till dom andra : (

Sen helgen därpå, är det kusinträff i Mariestad.
Oj vad det ska bli kul. Det är flera jag inte träffat många år.


Ja det är väl det som kommer att hända framöver.....
Nä, höll på att glömma...
Lillemor och Martin kommer hem i början på juni
och Carin åxå : )

Och medans jag jag hållit påatt få bilderna dit jag vill,
så jag det blivit mål igen.
så nu står det 1-3 till tjeckerna.....





Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )