måndag 28 maj 2012

Gotland

Torsdag startade vi 4,57 med tåget söderut...Sthlm.
Framme i Visby 14, där det var guidad rundtur, intressant : )
och på kvällen buffemiddag som var god.

Fredag åkte vi fruar iväg på busstur norrut,
 Lummelunda och Fårö..
medans våra män satt och hade möte.....
Jag hann med att träffa bästa Gunnel(min kompis från
mitt liv i Uppsala) Kul kul
Efter en snabb uppiffning, så var det dax för
mat och underhållning i en ruin.

Lördag hemresa med flyget som gick 9 till Bromma
och tåg från Sthlm. Hemma 16...
Hej å hå...här går det undan....



Rundtur i Visby

Domkyrkan...
tror jag det var!!

Natthimmel...

Morgonutsikt från balkongen



Lummelundagrottan
Ingmar Bergmans grav



Rauka på Fårö...och jag ; )

Förrätten....
Rågbröd, rödbetor, getost,saltgurka
morötter,korv,nötter,russin
torkatäpple & torkad skinka..
tro det var allt ; )

.G
Tjusigt värre!!
.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så vackert jag bor kram

Anonym sa...

Ja det gör du Gunnel, tur att jag fotar, så du får se det :P


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )