måndag 28 maj 2012

Grillkväll & Morsdag

Lördagkväll träffades vi hos Gerd & P-O
och hade grillknytis.
Oj vilket underbart väder och god mat.
Efter maten så kollade vissa på Schlager festivalen...
 och VI vann Jippi va bra : )

Söndag fick vi en välbehövlig sovmorgon.
men efter en frukost som intogs på brotrappan,
så fixade vi till så vi kunde fira morsdag här.
Mamma, Ingela och jag blev firade här
 av Lisa & Christian, Lina var åxå med ; )
Min fina present...här ska det ätas massor av tomater...Hoppas jag ; )

 )
Hallon/äpple &rabarberspaj ,glass och en liten tårta
smaskade vi i oss : )

Idag har det jobbas igen, lite barn var det, kallt och blåsigt.
Slutade 2, åkte till Birsta där jag mötte upp med svägerskan.
Vi handlade perenner till graven.
Så här fint blev det, ska bara plocka lite fler
natursten så blir det bra.



Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )