fredag 4 mars 2011

Snart är det slut på både....snön
och jobb!!
Iallafall just här : (
Fick reda på idag att dom inte kan ha kvar mig längre.
Det beror på att flera barn bytt fsk.
Men jag har fått erbjudande att jobba
50% på maskrosen istället.
Och när jag fattade att det var småbarna och inte dom äldre,
blev jag sååå GLAD : )
Det blir bra att jobba, tis, ons och torsd.
Och vara ledig fred, lörd, sönd och månd : )
Då får jag tid att gå på "mina" datalektioner.
Och nu när det börjar bli "vår" så
är det inte helt fel att vara ledig lite mera.


Jag får ju mera tid för min sista kurs i Barn & fritidsprogrammet.
Psykosocialt arbete också,
inte dumt alls.

Här är ett smakprov på vad jag har gjort på skolan.


1 kommentar:

Kajsa sa...

Du delar helt visst konstnärstalangen med din syster!
Kram/


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )