torsdag 24 mars 2011

Nu är det helg : )

Dagarna rinner på, och nu är det fyra dagars ledighet : )
Men i det är blåsvädret så blir det väl mest att vara inne!
Ska nog göra klart dom få data uppgifter som jag har kvar på kursen.
och så ska jag fila lite till på"PowerPoiten" som hör till
redovisningen på måndag som handlar om " ungdomsmottagningen"

På lördag sticker Leif på en veckas golfande,
och jag och svägerskan ska gå ut och äta middag,
och se teater efteråt : )"Färdknäpp"

Ska även försöka hinna med att se en bio,
"hur många lingon finns det i världen?"

2 kommentarer:

Kajsa & Runo sa...

Fullt upp som vanligt?!
Vi har fullt upp med barnbarnen. Förstås!
Hälsa Leifen trevlig resa!
Kram!

Helene sa...

Ja det är mycket på G, men himla skoj : )
Kanske du Kajsa vill gå på bio med mig ??
Kram!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )