torsdag 10 mars 2011

Sista dan'...i morgon

Hallå alla glada!!

Nu har jag rast, och sitter vid datorn och "degar"
Måste hålla mig vaken ; ) Har öppnat två dagar på raken,
så man är lite sleten.
I dag hade jag kunnat sovit en timme till, för barnen droppade in
7:15 ????
Varför kan inte föräldrarna säga till att dom kommer senare!
Det kostar ju att ha mig här och drälla ; )
Nu skiner solen iallafall fast dom har varnat för SNÖ....
Klass 1 VARNING !
Här har det kommit typ 1 mm, men det gör inget när dom
spår fel åt det hållet : )
Nu vill jag ha sol & VÅR.
I helgen ska jag försöka mig på skolarbete,
kan ju faktiskt gå på en lektion på måndag,
eftersom jag inte jobbar måndagar längre : )
Hoppas att dom kommer att sakna mig på Lönnen ; )
Så kanske jag får komma tillbaka senare, typ till hösten.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )