söndag 27 mars 2011

Nu är det bara katten & jag.....

....i en hel vecka!

Det känns skönt änsålänge.

Sov som en prinsessa i natt.

Det kan bero på att jag kunde ha fönstret öppet.

Svalt och skönt : )



Teatern igår var inte så bra, mycket ord "under bältet"

Lite smålarvig, barnslig!!!

Men maten på Jobs var desto bättre : )


Jag hade en himla tur att jag hann med bussen hem.

Teatern skulle sluta 9 och bussen gick kvart över,

så det var lugnt....

...trodde jag!!

15 minuter över hämtade vi ut jackorna,

skyndade till Hjördis bil, för att genskjuta bussen.

Åkte upp Oscarsgatan och ställde mig vid hållplatsen.

Och då kommer bussen 1 min. senare : ) Snacka om FLAX : )


I natt började SOMMAREN : )

Ska gå ut och känna efter om det verkligen är så?

+ grader är det iallafall....0,7 ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )