söndag 20 mars 2011

Skönt väder vi har ; )


Efter en underbart solig och varm dag vid stugan,
med eldning och korvgrillning,
så promenerade jag hem.
På Kvällsjön stod fyra rådjur
och tittade upp mot mig när jag gick förbi.
(Dom är väldigt små) : )

Pojkarna har spelat badmintontävling i helgen.
Christian blev 1:a i både mix och dubbel (B-klassen)
Michael fick ett silver och två brons(A-klassen)
Duktiga pojkar vi har : )


I går var vi och kollade på Iggesundsrevyn : D
Skojigt värre : )

Här sitter delar ur publiken och läser programmet

I morgon och på tisdag har jag skoldagar, sedan jobbar jag onsd. och torsd.

På lördag blir jag "gräsänka" eller kanske det heter "golfänka"

Men har redan planerat in vad jag ska hitta på, på lördagkväll ; )


Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )