fredag 8 oktober 2010

Tiden tuffar på...

Nu har det gått en arbetsvecka igen !
Hur i hela friden ska jag hinna med mig ?
Det är skola och jobb om vart annat...och så ska jag försöka hinna med att
städa lägenheten så vi kan flytta hem. Molly och Leif trampar otåligt !!
Men det är lugnt....än är det ingen snö..... ha ha ha
Månd-Tisd var det skola, och det omtalade grupparbetet gick över förväntan : )
Inte för att jag har fått nåt' betyg eller så men det kändes bra.
Onsd-torsd. jobbade jag.
Och idag var det en ledig dag, men då var jag en sväng till stan' för att fixa
med försäkrings grejset !!
Får väl se hur det går, ska skicka in massa papper på måndag, kanske att jag
kan sova lite bättre sedan ?
I em. så fick vi båten under tak, med vissa besvär, det är ju så halt i gräset,
men efter andra försöket så kom vi uppför backen
Nu är jag allena, min man är och spelar på Huberget, och jag sitter och dataroserar.
Lär mig att hämta bilder och få in dom i en text mm. det är kul, men jag vill nog
hem till den stora datorn med större skärm.
Ögonen tar stryk, märker jag : (
Imorgon ska jag förkovra mig i körsång, det är en sångpedagog som
ska lära oss hur vi ska sjunga och andas mm. Återkommer om det
när jag vet mera.
Leif åker med "herrarna" till Gävle för att se hockey.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )