onsdag 27 oktober 2010

Regn & rusk

Nu har jag börjat valideringskursen, det börjar med
"förskola, skola & fritidshem".
Vi är bara sju stycken , så det kommer att bli toppen.
Det är lovdenna vecka från "Människor i behov av stöd"
men vi fick läxa att läsa en bok
och skriva en reflextion på den.
Jag valde, "mig äger ingen", en bra bok,
så nu är det bara att skriva ner ett ark om den.
Har jobbat i dag, och ska även jobba i morgon.
Hoppas att det inte är isgata i morgonbitte : (
Jag åker till Klingsta, och den krokvägen
vill jag inte köra av.
Annars har det inte hänt nåt' speciellt....
dagarna rinner iväg, snart helg igen : )

1 kommentar:

Mona sa...

"Mig äger ingen" är en av de bättre böcker som jag har läst.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )