söndag 17 oktober 2010

Hemma i lägenheten

Idag har vi flyttat hem till Matfors, det känns Ok !
Molly bäddade ner sig inuti Leifs påslakan,
så hon trivs : )
Hoppas att hon låter oss sova i natt,
annars åker hon ut på balkongen.
Har tvättat fem maskiner och Christian kom och
tvättade tre med sänglinne...
Men det var ju bara det att i mitt torkrum,
strejkade fläkten, så mattan lär ju inte torka : (
Men det ska hänga tills i morgon mitt på dan',
så jag håller tummarna !!
Ska åka upp en sväng til stugan imorgon ,
för att hämta mera saker.
Annars är det lugnt i morgon.
Ska bara skifta däck och bugga : )

Hej då Stugan, snart är vi tillbaka ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )