måndag 11 oktober 2010

Nystädat....

.... både i stugan och i lägenheten, så nu gäller det att flytta lite snabbt
innan det blir smutsigt igen ; )
Känns riktigt bra att vara här hemma.
Datorn är bra mycket snabbare och skärmen större.
Jag sitter ju rätt mycket framför den, eftersom jag
går på "datakurs".
Idag var det sista dan på den andra kursen jag går.
Betyget blir över förväntan : D
Ska bara lämna in en "reflextion" till så är det klaart.
I morgon är det data.
Onsdag-fredag jobb på dagis : )
Sedan ska jag väl ha tid att flytta.
Nu ska jag tillbaka till stugan och få i mig nån mat.
Kl. 7 är det dags för bugg.
Tjingeling

1 kommentar:

Kajsa sa...

Hej min vän!
Ajajajaj, vad tiden går fort!
Tycker ni nyss flyttade ut till stugan. Hoppas vintern passerar lika snabbt.
Ses på lördag!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )