lördag 30 oktober 2010

Höststädning...

Igår var jag och Molly en sväng till stugan.
Hon tyckte det var skönt att komma ut och röra på sig : )
Mycket som måste kollas och luktas på, kan ha varit nån annan katt där,
sedan vi flyttade hem ; )
Passade på att ta med mig en kratta, för idag har vi haft
krattdag runt boendet i Matfors.
Vi invigde vårt nya rum i källaren som flera
har varit med och fixat till. Målat satt upp nytt tak
dragit in flera lampor mm. Det blev jättebra.
Nu ska det sättas upp nåt färgglatt tyg på väggarna, så det blir lite färg.
sedan är det bara att planera in en fest : )
I går hade vi besök av dottern, kul att ha henne hemma nån gång : )
Vi åt middag och kollade på idol. Leif och hon lyssnade på
massa gamal musik som jag kände igen från 70-talet,
sån'musik gillar hon : )
Nu blir det innedag resten av dan'måste kolla travet,
har inhandlat två stycken Harry...
håll tummarna !!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )