lördag 16 oktober 2010

Is på rutan....

...ja , nu har även jag fått skrapa rutan på bilen,
trodde att jag skulle klara mig, kl var ju 9, men icke sa Nicke.

Nu på morgonen ligger frosten kvar, måste rädda mina
pelargoner från döden.......just nu står dom i "glas rummet"
men tror inte att dom klara sig där så länge till.Ska flytta dom till lägenheten,
där dom får blomma klart , sedan åker dom ner till källaren i en papperspåse.


Jag har bokat tid för däckbyte, det känns som det är dags för det !


I morgon är det tvättstugan som gäller, då ska alla sängkläder,
plädar, handdukar bli tvättade, även sonen ska får låna nån maskin.
Hemma hos honom finns det inte plats att hänga stora lakan.


Jag har inget mer jobb inbokat, men skolan är på tisdag och torsdag.
Då finns ju faktiskt till för att flytta till vinterboendet.

Nu ska jag knäppa på radion, försöka mig på att lösa melodikrysset ; )

I kväll är vi bortbjuden, då blir det både mat & sport !!



Trevlig helg.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )