torsdag 21 oktober 2010

Ensam...

I går skjutsade jag Leif till tåget,
nu har jag två dagar att göra vad jag vill på : )
Kvällen igår var bokad, genrep i kyrkan.
Idag har jag börjat den nya kursen "Männinskor i behov av stöd"
Den verkar bli jätte intressant...kul kul med studiebesök på olika ställen : )
Vi fick till läxa att läsa en bok, jag lånade en lyssnarbok ,
så nu går jag omkring och är okontaktbar.
Nästa vecka är det höstlov : D
Men då ska jag börja "valideringskursen" får se hur det ska gå ?
Hur mycket kan jag egentligen ??
Jag var en sväng till stugan i em. levererade (tvättade filtar, handdukar)
och hämtade saker bl.a. den bärbara telefonen.
Hälsade på en gammal kompis i Vattjom på vägen hem.
Det blev ingen promenad idag .....
men imorgon ska jag ta mig i kragen och gå en timme.
På kvällen ska det bli "tjejparty" hos Maria i N-sjö.
Härligt att få umgås med likasinnade, jag tror inte att vi ska se på sport ; )
Nu ska jag se "½åtta hos mig"


Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )