söndag 18 oktober 2009

Nu är det nära.....


....till flytt !!!
Jag har iallafall börjat att tagit med mig saker till lägenheten.
Så inatt tänker jag sova i vinterboendet ; )


I veckan som varit har jag bara jobb en dag,
men istället har jag fixat inför vintern, med krattning,
fått hjälp av sönerna med att få upp min båt...tack så mycket : )







Michael har varit hemma sedan torsdags...kul att få rå om han lite

det är inte så ofta !!


Leif är ju i Ljusdal och spelar in en skiva så det passade bra att få sällskap.

Igår kväll var jag och grattade Maria som fyllt 60 !!!
Det var kul att träffa lite gamla bekanta.

Och idag är jag som sagt i lägenheten och städar och fejar.
Imorgon ska jag på "utbildning" !!! tillsammans med Heca tjejerna.
Vi ska hålla till på Railway saloon och avsluta med middag,
så jag tänker ta bussen, så kan jag dricka lite vin till maten ; )

Och resten av veckan och veckan därpå
har jag fått jobb några timmar varje dag på dagis !!










Så här såg Molly ut när

pojkarna kom med två smarriga gäddor !!

Mummms : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )