onsdag 14 oktober 2009

Brasan : )




Så här tillbringar jag min morgon !!!



Efter en kall morgon , så blev det

strålande sol, jag hämtade tidningen och gick runt och kollade om det var nån granne kvar !!!

Och det var det,Bertil och Asta höll på att plocka med sig dom sista blommorna in till stan'.

Även jag tog in mina blommor till värmen!!!

men dom lär väl torka här inne : (

Jag fick tips av Asta att ställa ner dom i källaren

i en papperspåse.....Ta fram dom i feb.till ljuset !!

(gick bra även om det inte fanns nåt' fönster !!!)

Så det ska jag testa : )







Nu är badrumsmöblerna beställda, så i mitten på

nästa vecka anländer dom !





I kväll är det dax igen med sångövningar !

Sköt om er !!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,

Inne eller ute?

kram Marieke

Helene sa...

Inne...föeståss ; )
Ute är det kallt...burrrrr..

Anonym sa...

Och så där mörkt ute är det inte när Helene har morgon
/ Leif


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )