lördag 10 oktober 2009

En härlig höstdag : )


En helt och hållet ledig helg, vad skönt det är : )
Har varit ute på tomten och gjort klart för snön !!!
Tömt alla blomurnor,planterat tagetes i en rabatt.....
dom var ju så fina,synd att slänga, vi bor ju kvar här
och behöver ha lite liv omkring oss.



Och så fyllde jag på vedkorgen....igen..... !!!
Dom brinner fort !!! Och varmt blir det.



Jag är så glad att Lillemor bestämt sig för att
stanna i Sundsvall.....ett tag till !!!
Skönt att slippa packa och flytta.
Hoppas att hon kommer in på någon utbildning åxå.




Leif håller på med musiken, sitter i sin *studio* i huset intill.
Jag åker nog till lägenheten i morgon och fortsätter att städa där,
för nu dröjer det inte så länge innan vi flyttar hem.



Och passar på att flytta med mig lite grejer samtidigt.
Jag har hur mycket saker som helst som ska hem,men det blir väl så
när man bor i stugan 6 månader .

5 kommentarer:

Kajsa och Runo sa...

Vips så är vintern förbi och ni flyttar ut till stugan igen!
Ha dé gótt!

Helene sa...

Ja så är det ....
Ha' de' bra själva.

Anonym sa...

Viken härlig bild !
Jag har också tömt en del urnor idag.
Ha´t så skönt / Ingela

Anonym sa...

Hej hej,

Fantastisk nyhet att Lillemor stanna i Sundsvall och vad en mycket skitbra fint foto!!!

kram
Marieke

Helene sa...

Tack för att ni tycker att fotot är skitbra, fint och härligt :)
Men tyvärr är det inte jag som tagit det ;)
kram :D


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )