söndag 4 oktober 2009

Höst rusk !!

Nu är alla löven gula och orange, och på morgnarna är det minus grader : (
Men jag har det mysigt här i stugan, eldar upp min egenhändigt huggna björkved : )
I natt sov jag över i lägenheten, efter en musikkväll på folkan ...men vin i glasen !!
Det var kul att det var så mycket folk , 250 pers som skull äta tacos samtidigt,
men det funkade rätt bra tycker jag.
Det märktes att det var en inom skolomsorgen som anordnadet det.
Många "kollegor" fanns att skåda !!!
Nu är jag tillbaka i stugan och katten(som fick vara inne i värmen i natt, 17 timmar)
Väntar hem gubben, som festat omkring i huvudstaden i helgen ; )
Blev glatt överaskad när jag kom till lägenheten i går :
En vägg var klar i badrummet : D
Det blev riktigt snyggt, det är svårt att veta hur det ska bli,
när man ser det på små bitar !!!
Men som sagt det blev bra .
Så nu är det "bara" 3 väggar kvar och golvet !!!
Och Leif och jag måst välja badrumsmöbler åxå....
det finns några fina på Ikea och som är prisvärda.
får ta en tur till Birsta i veckan och ordna det.

4 kommentarer:

Mona sa...

Visst var det kul igår? När det gäller den där muraren så kommer han att fixa fler väggar under veckan :))

Helene sa...

:D Det låter fint det, då kommer "gubben" att jubla :)
Jo det var bra igår , kul att träffa lite folk...här i stugan är det inte så många som tittar in !!

Helene sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej hej,

Nästa år vi kommer beundra er nya badrummet!

kram Marieke


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )