lördag 24 oktober 2009

Lördag

Idag var det städdag runt vårt boende i Matfors ,
Och vi är många så det går rätt så fort,
och alla löv har ju inte ramlat ner, så till våren är det
mera att kratta upp : (
Men det viktigaste är ju att få träffa alla grannar och fika efteråt ; )
Nu är vi nyäten och Leif sitter och kollar på hockey matchen.
Timrå-HV 71 och just nu står det 1-1 .
I morgon åker maken till Ljusdal ....igen !!!
Undrar vad han gör där egentligen ; )
Jag funderar på att åka till Birsta , ska köpa krokar till badrummet och lite
annat små och gott, får se om jag får med mig nån' ,
för det är tråkigt att åka själv !!
Nu väntar jag bara på att Leif ska få igång
BUBBELKARET....mmm
Allt annart är klart i badrummet,
alla skåp och hyllor är uppsatta.
Och jag har bubbelvinet på kylning och
ljus kandelabern tänd : D

2 kommentarer:

Mammatilltre sa...

Låter superhärligt med fräscht badrum... Vill se bilder snart.

Anonym sa...

Tänker detsamma inga bilder på premiärbadet! :)

/ Ingela


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )