tisdag 20 oktober 2009

Hemma

Nu har jag sovit två nätter i lägenheten,natten som var
hade Molly och Leif också flyttat hem, så då blev det inte så
mycket sova av ; )...............

I går var jag på utbildning.....beteende förändring !!!! det var lite klurigt : (
Vi avslutade på thai restaurang , himla shysst av cheferna att
bjuda oss på det : ) men dom tyckte att jag och Eva (som också åker
till Thailand, 17/11 ) skulle öva upp oss att äta sån' mat.
Och det klarade vi riktigt bra : ) Jag åt tre små rätter, jättegott,
mycket bättre än fyra små rätter på Kina !!!

Idag har jag jobbat TVÅ timmar !!!! och det blir nog så
hela denna vecka om inte det blir nån sjuk : (

Men jag slutade 11 så då hann jag mycket....handlat mat,
hämtat fyra kassar från stugan med matvaror.
När jag kom hem så gjorde jag middagen.....Korvkaka...
det var inte igår som vi åt det...Gott : )

Och nu håller jag på att skruva ihop badrums skåpen !!!
och Leif sätter upp dom ...snyggt blir det ; )

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Snacka om aktiv! Men du är ju fortfarande ung! Annat blir det när du fyllt femtio! (hihihi)
Kramar!!!!

Helene sa...

Tack för den......
Ja , jag gruvar mig, ser ju hur ni andra har det ; )
Kram på er : )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )