fredag 3 juli 2009

Jaha då var det ny månad ; )

Ja dagarna bara rinner iväg.
Och vad har hänt sen' sist då ??

Jo jag har spelat golf både i Hussborg och Hassela
det går bara bättre och bättre : )

I morgon ska vi spela tävling i Timrå...Håll tummarna !!

I tisdags var jag på anställnings intervju, så nu går jag och väntar på svar.
Jag var bland 5 utvalda av 340 st !!!!!!! Inte dåligt va ??


I onsdags var Leif och jag och hämtade MIN lillabåt : ) så nu kan jag ta mig roddturer i
Ljungan : )

På em. tog vi bussen in på gatufesten,

åt middag tsm Kajsa och Runo, mycket trevligt och gott.
Strålade samman med Olli,Lena, P-O, Gerd mfl.
Satt på Svenssons och tog ett
glas vin.Även på Oskars ;)
Tog bussen hem 00,15.


Igår ,torsdag var det kanon väder ...igen, då blev det en liten tur med båten,
fixade med bojarna så båtarna ska ligga bra.
Badade också 2 ggr. Det var riktigt skönt...kanske 22 grader.


jag måste köpa en ny termometer så att jag kan kolla tempen...på vattnet ; )

På kvällen var vi till Juniskär på allsång...
riktigt bra och mackan var superb, när vi äntligen fick in den.




















Idag var det lite svalare så då åkte jag in till M-fors,handlat lite och kollat
post och mail.
Resten av dag/kväll blir lugn , läsa bok och bara lata mig.



Det känns nästan som om jag har sommarlov : )

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,

Jag skulla tummarna för tävling i morgon och tummarna för ny jobba!

Ha det så bra!!!

kram
marieke

Helene sa...

Tack : )

Hur är det med er...varmt väder ??
Nu är det inte många dagar kvar tills ni kommer hit igen : )

Anonym sa...

hej hej,

Mycket varmt.....läste dagen vi ha haft nästan 30 gr. pfffffffffffffff....

marieke

Helene sa...

Ha ha ...du får sitta i skuggan : )

Mammatilltre sa...

Full rulle och fullt ös...hela tiden - skönt med en egen båt att ta en tur med i lugn och ro då. Lycke till golfen i morr'n!
Kram från syster under päronträdet medan mörkret faller och grannarna spelar musik.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )