torsdag 16 juli 2009

16 juli

Efter två intensiva dagar med golftävlingar,
( som förövrigt inte gick så bra)
så ska vi ladda om till sommarfesten
som vi fixar för våra vänner : )
Vädret ska bli toppen ,så då blir allt bra.

Och ang. mitt nya jobb.......
Jag var där i tisdags, trodde att jag bara skulle träffa dom
och gå igenom vilka tider jag skulle jobba,
men jag fick prova på att slå i kassan också ,
och det tror jag inte blir några problem.
Men sedan är det här med kläderna ,hjälmar och olika skydd,
men det fixar sig säkert med tiden.
Jag fick med mig lite papper att läsa igenom ang. säkerhet mm.
Jag ska jobba till veckan tisd. torsd. och sedan blir det mer och mer eftersom : )

Nu ska jag iväg och shoppa inför fersten.
Ha' de' så bra !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene,

"Hjälmar och olika skydd", vad före jobba har du? Låter farlig!

Ha en bra helg!

kram Marieke

Anonym sa...

Nja, så farligt är det inte, hoppas jag, Jag ska bara sälja sådana saker : )
//Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )