måndag 27 juli 2009

1:a turen med min eka .....

.....om man inte räknar när grabbarna lånade den
igår kväll och fiskade, med hjälpa av "motor" ...
Ja dom använde inte motorn till fisket, utan spön ; )
Jag använde årorna : ) och rodde 1- 1½ km,
och inga skavsår fick jag,
är nog född med ett par åror i händerna.

I morgon är jag ledig så då blir det en golf runda tsm Nisse.

Sedan jobbar jag "på riktigt" ons-fred,

nu är det slut på inskolningen,ägarna har tagit semester !!

Och på lördag drar vi till huvudstaden : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene,

Lycka till med golf runda i morgon, ha det så bra med arbeta och vi ses på lördag!!!!

kram Marieke

Helene sa...

Tack, det ska nog gå bra : )
Kör försiktigt, vi syns.
Kram


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )