söndag 19 juli 2009

Sommarfesten avklarad för i år..

Några tjusiga foton ....eller hattarna iallafall : )







Dennis frös inte om öronen




....och vi hade lika trevligt i år som tidigare år
Det kan bero på att vi har så shyssta kompisar,
som verkligen bjussar på sig själva.
Och vädret hade vi beställt sedan länge och
det var kanon fint : )

I går var vi lite slöa, men vi bjöd bort oss själva på middag
så vi slapp att fixa middag, tack Mona och Mats : )
Efter en upp piggande promenad på nattkröken
och lite mera vin så somnade vi vid 2 tiden.

Idag har våra sthlms gästen styrt kosan hemåt.
Och vi ska ta och gå en promenad efter bilen.
Några såna' burkar gick åt under kvällen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,

Det låter mycket bra men kan du hjälpa mig med 2 ord....shyssta och bjussar. Jag och min ordbok vet inte vad denna ord betyda.

kram Marieke

Helene sa...

Ja det svenska språket är inte lätt,när jag använder "slang" uttryck : )
shysst= bra
bjussar= bjuder.

Men jag översätter gärna.
Kram Helene

Anonym sa...

Hej hej,

pffff...jag måste ännu lära mycket!
Tack för översätter!
Fina bilderna...

kram
Marieke

Mona sa...

Tack för senast! Det bjöds på många härliga skratt och fantastiska musikupplevelser! Alla blev lite i hatten eller yra i mössan...så det var bra att "vissa" behöll den på kvällen ut :)


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )