söndag 5 juli 2009

Första golftävlingen i år....

...gick väl inte så bra ; )
placering : 82:a av 87 lag.... nja bättre kunde det gått.
Det var Lena och Leif som räddade oss från totalt fiasko.
Men det var den trevlig runda med bra väder, blåsten
avtog och solen lyste, men det var mycket vatten som bollen
hamnade i.


Nu är det bara att öva vidare för vi har
två tävlingar till i sommar, om 1 ½ vecka.
Men dessförinnan så ska vi till Västervik
på visfestival : ) vi åker på torsdag till veckan.


I dag blir det en tur med båten,
reka lite innan tjejträffen i morgon...
det blir kul att surra gamla minnen
dricka vin och bara va'


Och på tisdag hoppas jag att jag är på aleten
för då ska vi spela golf på Öjestand.
Den banan är inte att leka med, jobbig,
men jag kanske orkar bättre i år !!!
med 30 kg mindre att kånka runt med.


Ha' de' bra i sommar Sverige !!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )