måndag 20 juli 2009

Skitväder

Det märks att många börjar att jobba denna vecka,
jag också : )
Regnet trummar på taken.
Nu måste jag ner och ösa ur båten innan den sjunker !!
Idag har jag inte gjort många knop,
lyssnade på sommar programmet på P1
Väldigt bra, sedan ryckte vi upp oss
och åkte in till stan.
Passa på att skjutsa hem Lillemor från jobbet,
uträttade lite ärenden.
Sedan "våldgästade " vi Kajsa och Runo , där Leif
höll på att bli kvar och spela dataspel ; )
Sedan blev vi bjudna på mat och K hittade
en flaska vin som jag och R tömde.
Tack snälla för god mat och trevlig samvaro : D
I morgon börjar allvaret !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,

När du läser din blogg ännu innan du går till jobba....
"Lycka till!!!!"

kram
Marieke

Anonym sa...

Kanske lite tröst....
I Holland vi också ha "skitväder"
men vi kalla det "Hollands weer"(Hollandska väder).


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )