onsdag 8 april 2009

Sista vägningen : )

Måndag :

Då var jag ledig (jag hade fått jobbat men kunde inte)
för jag skulle klippa mig.
Åkte till Runo och Kajsa en stund före , hade inget att göra
så det var kul att träffa dom en stund.
Kajsa hängde med till stan', Titta in på Indiska,
där det slank ner 2 t-shirts i kassen( betalda)

Tisdag:

Jobbade jag 8-16, skjutsade Leif till stan'.
Jag gick en sväng på Claes O, köpte lite smått och gott.
kl 17, var det dags för sista träffen på XV,
vi var 2 stycken som mötte upp.
-1,2 kg på 1 månad, totalt -25,9 kg :)
Så nu är det bara att forts. i den här takten ,
tills 4,9 kg till har försvunnit.

Efter den träffen så åkte jag till Birsta.
Började på Ikea, skulle väl inte ha så mycket,
men kolla på soffan som vi ska köpa, köpte nya
kudd fodral,plast lådor att ha i garderoben mm.
Då ropade dom i högtalarna att det var ½ timmme tills
dom stängde, och jag som skulle handla mat också.........
Men Willys dom hade öppet till kl.21 Puh.... vad skönt.
Där blev jag i 1 timme , kryssandes mellan alla hyllor,
hittar inte så bra i den affären,
men jag fick ihop det mesta på listan.

Onsdag: I dag :)

Har jobbat 8-15, och vet ni ?? det bjöds på
påsk lunch mmmmmmmmmmmmmm :)
och efterrätt också, kladdkaka med grädde.
Så middagen idag bestod av soppa.
Båda Lillemor och Christian har tittat in här.
Kul att se dom ibland.

I morgon torsdag:
Jobbar 8 - 16,30...
Middags gäster kl 18 :D

Glad Påsk på er alla :)

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )